Ugrás a fő tartalomra

2016-os tervek és inspiráló képek

Sziasztok!

Először is szeretnék mindenkinek boldog új évet kívánni, vagy legalábbis mindenképp boldogabbat, mint az előző volt!


Másodszor elnézést szeretnék kérni a kihagyásokért, de az ünnepek során inkább a családdal és a pihenéssel volta elfoglalva, de ha minden igaz, mostantól többet tudok a bloggal foglalkozni. 

Az új év beköszöntével úgy döntöttem, hogy több bejegyzést fogok hozni, keddenként és szombatonként. Persze az, hogy ezt a tervet sikerül-e kiviteleznem még kérdéses, hiszen a mai poszt is tegnapi lett volna, ha bizonyos problémákba nem ütközöm. (Csodálatos, baglyos pendrive-omat, amit alig két napja kaptam karácsonyra az egyik barátnőmtől, elhagytam, de meglett. Valójában egy remek, szem előtt lévő helyet találtam neki, de elfelejtettem, és csak nem rég bukkantam rá. A bejegyzéshez kellő anyagok pedig rajta voltak...)

Tulajdonképpen nem terveztem túl sok mindent, mármint a mai bejegyzéshez. Főleg a blog további működéséről szeretnék pár dolgot írni. 

Bevallom, nem vagyok egy pedáns ember, ami azt illeti rohadt trehány kissé rendszertelen vagyok, és ez meg is látszik a blogon. Nem volt fix időpontja a posztok érkezésének, és tulajdonképpen az írásaim is összecsapottak voltak, de igyekszem, hogy ez másképp menjen. Mint már fentebb is említettem előreláthatóan minden kedden és szombaton valamiféle bejegyzéssel érkezem majd. 

Szeretnék több hosszabb lélegzetvételű cikkeket közölni, komolyabb és könnyedebb témákban is. Már vannak ötleteim, amelyeket lassan, de biztosan valósítok meg. Havonta legalább egyszer szeretnék egy ilyet hozni, illetve minden hónap végén a kiolvasott könyvekről kisebb-nagyobb véleményeket, ajánlásokat. Ezenkívül listákat, közszereplők életrajzást, sorozat - és filmajánlókat is posztolnék továbbra is.

Mint láthatjátok nem sok változtatást eszközöltem, és azoknak sincs még látszatja, de remélem, és teszek is azért, hogy így legyen, pár hónapon belül sikerül majd a blogot fellendítenem, és ezt nem csak  a nézettségre értem, mert nem az számít. (Inkább az, hogy lássam, elértem a magam elé tűzött célt, hogy tartottam magam az elképzeléseimhez.)

És bár nem a télhez kapcsolódóan, de itt van néhány inspiráló kép. (Bevallom, ha nincs ihletem, gyakran nézegetem ezeket. Nagyon elgondolkodtatóak, és egy képből akár egy történetet is el lehet indítani. Gondolom, éppen ezért inspirálóak.)















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)