Ugrás a fő tartalomra

50 random kérdés TAG

Sziasztok!

Az elmúlt két bejegyzés után, amelyekben az én szuperszonikusan csodálatos fogalmazásaimat tettem közzé, úgy gondoltam még hozok néhány személyes bejegyzést, hátha még nincs elegetek belőlem. (Ezt kötve hiszem.) Úgyhogy hoztam egy tag-et.


1. Hol voltál 3 órával ezelőtt?
Három órával ezelőtt - hihetetlen, nem fogjátok elhinni, pedig igaz - de itthon voltam. Pontosabban a kapunk előtt, vártam az egyik barátnőmet, hogy az anyukájával elvigyék az összegyűjtött papírt a suliba, mert én sajnos gyalogosan nem bírtam el, meg amúgy is hülyén néznék ki banános kartonnal a kezemben, ahogy végigcaplatok a fél városon.

2. Kibe vagy szerelmes?
Magamba, Sherlockba, Johnba a Nem vagyok sorozatgyilkosból stb. Senkibe. Sajnálom, hogy csalódást kell okoznom nektek, de tizenhat évesen még sosem voltam szerelmes, ami vagy ciki vagy nem. Döntsétek el ti.

3. Ettél már valaha zsírkrétát?
Nem. Kellett volna?

4. Van valami rózsaszín 3 méteren belül?
Igen, egy párnahuzat, amin virágok vannak, és egy lepedő, amin a csíkok rózsaszínek.

5. Mikor mentél utoljára plázába?
Múlt héten csütörtökön. Egyik barátnőmmel elmentünk a DM-be meg a Deichmanba meg a fene tudja hová, és én mérhetetlenül élveztem. De komolyan.

6. Van rajtad most zokni?
Van, és hála a kérdésnek, előjött a "jajdeutálomhogyelcsúszottazoknivarrása" érzés, ezért kénytelen vagyok levenni, vagy legalábbis öt percen át igazgatni. Megőrjít.

7. Van a családodnak olyan autója, ami többet ér 500 000 Ft-nál?
Kocsink sincsen. Mi ilyen sportos alkatok vagyunk. Majdnem. A helyzet az, hogy a családban senkinek sincs jogosítványa, és azt hiszem, mindenkinek ez a legjobb. (Óvakodjatok tőlem, ha egyszer kocsiba ülök!)

8. Mikor vezettél ki utoljára a városból?
Tekintve, hogy nem tudok vezetni, soha.

9. Voltál moziban az elmúlt 5 napban?
Nem, amúgy sem járok túl gyakran moziba. Volt olyan időszak, amikor két éven keresztül egyszer sem voltam. Van itthon tv meg laptop, amin kényelmesen megnézhetek szinte akármit, ingyen és bérmentve (khm, többnyire), anélkül, hogy egy csomó idegennel lennék bezárva egy sötét teremben.

10. Meleged van?
Nincs, pedig jó az idő.

11. Mit ittál utoljára?
Ami azt illeti, alkoholmentes citromos sört.

12. Mit viselsz most?
Semmit. Bocs, ezt mindig eljátszom. Egyébként van rajta egy lila szarvasos zokni, egy kék farmer meg egy fekete póló.

13. Te mosod a kocsidat vagy elviszed kocsimosóba?
NINCS KOCSIM!

14. Mit ettél utoljára?
Pirítóst vajjal és koktélparadicsommal. Hm, de ínyenc vagyok!

15. Hol voltál előző héten ebben az időben?
Itthon, tanultam. Érdekes életem van.

16. Vettél valamilyen ruhát az elmúlt 1 héten?
Nem, de tervezek.

17. Mikor volt utoljára hogy futottál?
Ma, tesiórán.

18. Mi volt az utolsó sport esemény, amit megnéztél?
Hűha, számít a rögtönzött kosármeccs a suliban?

19. Mi a kedvenc állatod?
Bagoly, macska, kutya, koala. Nem, nem választok egyet.

20. Mi az álomnyaralásod?
A hely nem számít, csak legyen ott sok nevezetesség és múzeum. Tartson tovább, mint két hét. Legyek egyedül, rengeteg könyvvel és természetesen újabb könyvekre és a belépőkre elegendő pénzzel rendelkezzek. A szállás legyen egyszerű, kényelmes és aránylag olcsó, akár egy kis faházacska, mindegy. A lényeg, hogy ne zavarjanak. Én osztanám be az időmet, és senki se szólhatna bele. (Ha valakit érdekel, németül is el tudom mondani.)

21. Kinél jártál utoljára?
Bettinél.

22. Legrosszabb sérülésed?
Van egy hegem, amit akkor szereztem, amikor görkorcsolyázni tanultam. Elestem a kertben és egy kavics beleállt a térdemnél a bőrbe. Kiszedtük, de megmaradt a nyoma. Fura, de a másik térdemen is van egy hasonló heg, de azt nem tudom, hol szereztem.

23. Voltál már szerelmes?
Sosem.

24. Hiányzik most éppen neked valaki?
Nem.

25. Utolsó színdarab amit láttál?
Lear király Alföldi rendezésében még ősszel.

26. Milyen titkos fegyvered van arra, hogy elcsábíts valakit?
Nincs titkos fegyverem.

27. Mit tervezel ma estére?
Alszom és olvasom A gyűrűk urát.

28. Kinek küldtél utoljára myspace üzenetet?
Haha. Ez vicces. Nekem nem is volt myspecem.

29. Következő utazás vagy kirándulás ahová mész?
Osztálykirándulás Balatonvalahová. Még nincs eldöntve, mármint hogy pontosan hova, de az tuti, hogy tópartra.

30. Voltál valaha valamilyen táborban?
Nem, soha. Nem szeretek egyedül idegen helyekre menni. (Ez lehet, hogy gátolja majd az álomnyaralásomat.)

31. Az iskolában kitűnő voltál?
Nem. Soha. Vagyis, csak elsőben. De az nem számít. Pedig sokszor voltam már osztályelső és jó tanuló vagyok, de sosem voltam elég okos ahhoz, hogy kitűnő legyek. Ez van.

32. Mit szeretnél tudni a jövőddel kapcsolatban?
Azt, hogy sikerül-e majd találnom egy naiv idiótát, akivel családot alapíthatok majd. (Ilyen buta ember nem létezik a földön.)

33. Van-e rajtad éppen valami parfüm?
Igen, de nem tudom milyen.

34. Elmész valamilyen doktori vizsgálatra ebben az évben?
Lehet, de nem tervezem.

35. Hol van a legjobb barátod?
A barátjánál éppen. Pár házzal lejjebb tőlem. Persze az is lehet, hogy otthon van. Akkor két utcányira tőlem.

36. Hogy van a legjobb barátod?
"Jool, de fáj a fogacskám"

37. Le vagy barnulva?
Sosem. Nem szeretem a napot.

38. Mit hallgatsz most?
Gary Jules: mad world. Igen, még mindig.

39. Gyűjtesz valamit?
Tollakat főleg.

40. Ki a legpletykásabb, akit ismersz?
Hűha, nem szeretnék pletykálni, de... az az ember, akinek nem mondom ki a nevét, mert még mindig haragszom rá. (Voldemort, nyugi, nem rólad van szó)

41. Mikor volt hogy utoljára megállított egy rendőr?
Soha.

42. Szoktál szívószállal inni?
Néha.

43. Kedvenc TV-csatorna?
RTL

44. Szereted a csípős szószokat?
Imádom őket. Szeretem a csípőset.

45. Mikor zuhanyoztál utoljára?
Tegnap este.

46. Ki kell mosnod?
Mosni mindig kell.

47. Milyen nemzetiségű vagy? (Mi az örökséged?)
Ez mégis milyen kérdés? Értem én, hogy rám akarják erőltetni, hogy kocsim legyen, meg hogy reklámozni akarnak egy-két terméket, például egy tv-csatornát, na de egy ilyen kérdés...

48. Te vagy valakinek a legjobb barátja?
Remélem, de erről ne engem kérdezzetek, hanem Bettit.

49. Gazdag vagy?
Ez... Nem, nem vagyok gazdag, de ez egy olyan kérdés, amire... Á, hagyjuk. Inkább nem fejtem ki.

50. Mit csináltál tegnap éjfélkor?
Aludtam. Miért, ti mit szoktatok csinálni ilyenkor?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)