Ugrás a fő tartalomra

Sorozatok, melyeket 2016-ban szeretnék megnézni

Sziasztok!

Listát írni szerintem egy megnyugtató, rendszerető emberre valló tevékenység, így nem is értem, hogy én miért szeretem annyira. Persze, remek móka helyretenni a fejedben kavargó vagy éppen a fizikailag is meglévő káoszt, de ez egyáltalán nem jellemző rám. Erre nem vagyok büszke, ott próbálok ezen változtatni, ahol csak tudok, de ehhez sok idő, türelem és kitartás kell. Három feltételből nálam csak egy adott, mégse adom fel. 

Ennek egyébként semmi köze a bejegyzés témájához, csak úgy csapongok és érdektelen információkat közlök veletek, sőt, még ezt a tényt le is írom, hogy tereljem a szót, mivel halvány lila gőzöm sincs, hogyan vezessem be a lényeget. (Egyébként honnan jött ez a lila gőz?)

Oké. Tehát röviden és tömören: Imádok sorozatokat nézni, mindig is szerettem, és ha nincsen minőségi sorozat a közelemben, elvonási tünetek elkerülése végett hajlandó vagyok lesüllyedni a Barátok közt című remekműhöz is. 2016-ban egyelőre csak tervezgettem, listákat írtam, pakolásztam, tulajdonképpen úgy viselkedtem, ahogy sosem szoktam, és ennek az lett a gyümölcse, hogy a könyvkihívás mellett elterveztem, hogy néhány sorozatot megnézek. Persze a felére nem lesz időm, a maradék felét pedig lehetőségek híján kell majd kihagynom, de... Nem ez a lényeg. Hát akkor mi?

My mad fat diary

"A sorozat egy 16 éves súlyproblémákkal küzdő lányról szól, aki Lincolnshireben él. Történetünk 1996-ban játszódik, mikor épp egy ideggyógyintézetből távozik."

Trónok harca

"George R.R. Martin nagy sikerű, A tűz és jég dala című regényciklusának kötetei sorozat formájában, amelyben több nagyhatalmú család vív halálos harcot a Westeros Hét Királyságának irányításáért, a Vastrónért."

Odaát

 "A két testvér, Sam és Dean nem is sejtik, milyen veszélyes kalandra vállalkoznak, amikor nekivágnak, hogy felkutassák apjukat, akivel hosszú idő után végre sikerül felvenni a kapcsolatot. Sam Winchester (Jared Padalecki) mindent megtesz, hogy felderítse családja hátborzongató történetét. Ellentétben bátyjával, Deannel (Jensen Ackles), Sam visszautasítja a családfő megszállott kutatását, hogy leleplezze a bűnös erőt, amely elvette az anyjuk életét.Apjuk titokzatos telefonüzenete egy kaliforniai városba vezeti a Winchester testvéreket, ahol megmagyarázhatatlan halálesetek tartják félelemben a lakosokat. Hamarosan szembe kell nézniük a helyi legendával, a fehér ruhás hölggyel, a kísérteties és gyönyörű stoppossal, aki a környék útjain vándorol éjszakánként, fiatal férfiakat csábítva a halálba. Egy teljesen újszerű, borzongató világba viszi őket a végzetük, ahol megmagyarázhatatlan jelenségekkel kell szembenézniük. A veszélyes túlvilági küldetés Coloradóból indul és Nebraska kietlen tanyavilágába, Wisconsin elszigetelt tavaihoz vezet, ahol a természet törvényei fenekestől felfordulnak. A hagyomány szó szerint életre kel, a rémtörténetek, babonák teremtményei megelevenednek, s rettegésben tartják a vidéket."

Murdoch nyomozó rejtélyei

"Az 1890-es évek Torontójában nyomozó krimihős, William Murdoch (Yannick Bisson) olyan gyilkosságokat fejt meg újításaival, amelyekhez még ötlete sincs a főnökének. Igazságügyi, orvostani módszereinek használata és hihetetlenül pontos következtetései mindig nyomra vezetik a zsarut. Lelkes segítői, Dr. Julia Ogden patológusnő (Helene Joy) és George Crabtree közrendőr (Jonny Harris) mindenben támogatják őt, habár Murdoch sok kétkedőre és haragosra tesz szert a nyomozási eljárásai során."

Berlin, Berlin

"Lolle, a felnőtt kor küszöbén egyensúlyozó egyetemsita lány plátói szerelmet ápol jóképű barátja, Sven iránt. Hiába próbálja meggyőzni magát, hogy a jövő nélküli kapcsolatért felesleges küzdenie, mindig történik valami váratlan, valami meghökkentő, amivel újra közelebb kerül szerelméhez."

Mike és Molly

"Mike és Molly egy imádnivaló pár, nem mindennapi méretekkel. Egy terápiás csoportfoglalkozáson találták meg a szerelmet és azóta egymást és környezetüket is jókedvűen boldogítják."

Az élet csajos oldala

"Max (Kat Dennings), a szókimondó pincérnő nemcsak új kolléganőt, hanem lakótársat is kap Caroline (Beth Behrs) személyében. Caroline-ról hamar kiderül, hogy egy elkényeztetett milliomos-csemete, aki családjával együtt tönkrement, az apját pedig letartóztatták sikkasztás miatt. A váratlan helyzetben a két lány elhatározza, hogy összegyűjtenek negyedmillió dollárt, és beindítják saját sütis üzletüket."

Dexter

"Dexter Morgan, már kiskorában is különlegesen viselkedett. Több állatot is megölt, melyről az apja is tudomást szerzett utólag, ám a gyilkolási kényszere ellen nem tudott semmit sem tenni. Egy nap úgy dönt, hogy fiának megtanítja a tökéletes bűntény elkövetését, mellyel azokat sújtaná, akik kicsúsztak a hatóság kezei közül, és tettükért megtorlást érdemelnek. Napjainkban Dexter a miami rendőrségnek dolgozik vérnyom-elemzőként, de aprólékos, fortélyos élete elfedi igazi természetét. A valóságban Dexter egy fegyelmezett és vérengző pszichopata, és az éj leple alatt oltja ki vérszomját gondosan legyilkolva a sorozatgyilkosokat, akik után egész nap nyomoz."

Pimaszok

"Vígjátéksorozat egy három gyermeket nevelő detroiti házaspár mindennapjairól. Az apuka, Paul Hennessy (John Ritter), egy sportújságíró, akit felesége, Cate (Katey Sagal), azonnal bevon két tinédzser lányuk Bridget (Kaley Cuoco) és Kerry (Amy Davidson), valamint fiúk, Rory (Martin Spanjers) nevelésébe, amikor visszatér a nővéri munkájához. Pault hamarosan elárasztja a két tini lány iránt érzett felelősség és elmaradozik sportos cikkeivel. Helyette elkezd az otthoni gondokról írni és tanácsokkal látja el azokat, akik hasonló cipőben járnak. Mivel lányai már flörtölnek a fiúkkal, így bevezet 8 egyszerű szabályt a randizáshoz."

A titkok könyvtára

"Egy ősi titkos szervezet lehetséges tagjait sorban meggyilkolják. Flynn Carsennek és Eve Baird ezredesnek meg kell mentenie a három életben maradtat."

Forrás: Trónok harca

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)