Ugrás a fő tartalomra

The Social Book Tag

Sziasztok!

Ma egy taggel jöttem, méghozzá egy szerintem nagyon érdekes felépített taggel. Olyan alkalmazásokat említ meg, amelyeket én még hírből sem ismertem, bár az utóbbiakban hatalmas fejlődést értem el: regisztráltam Instgramra! Mindenki nyugodjon le, nem kell aggódni: egy darab képet sem fogok feltölteni rá, csak bekövetem az érdekes oldalakat. (Mondjuk rögtön azután, hogy felléptem Instára - mert én ilyen modern és felvilágosult vagyok, hogy így hívom: Insta - hatalmas spoilerbe botlottam az Agymenőkkel kapcsolatban. Hát igen, ez volt a büntetésem azért, amiért engedtem a kísértésnek és meghajoltam Betti akarata előtt, minek következtében én is egy felhasználó lettem a sok közül... Úgy érzem, komolyan züllök.) Tehát a kérdések:

1.)Twitter – a legrövidebb kedvenc könyved: Roald Dahl – Matilda. 

Talán hatodikos lehettem, amikor a könyvtáros néni ajánlotta, én pedig készséggel ki is kölcsönzötem. Egy ideig kerülgettük egymást, aztán úgy beszippantott, hogy még aznap ki is végeztem.

2.)Facebook – egy könyv, amit mindenki rád akar tukmálni: A szürke ötven árnyalata Stephanie Meyer: A burok. 

Nem egy ismerősömtől hallottam már, hogy milyen jó ez a könyv, mennyire más, mint az Alkonyat, és hogy megéri elolvasni. Elhiszem, hogy nekik tetszik, és azt is, hogy ez merőben más, mint a fentebb említett sorozat, de be kell vallanom, hogy nekem nem csak azért nem jött be az Alkonyat, mert nyálas stb. volt, hanem a stílust sem kedveltem, és az előzetes tapasztalataim alapján, az ugyanaz maradt.

3.)Tumblr – egy könyv, amelyet azelőtt olvastál, hogy népszerű lett: Fogalmam sincs, hogy mik számítanak felkapott könyveknek, de talán Gayle Forman Ha maradnék című könyvét még azelőtt olvastam el, hogy berobbant volna a köztudatba. 

4.)Myspace – egy könyv, amire nem emlékszel, hogy tetszett-e: Agatha Christie: Tíz kicsi néger

Mivel ez egy Agatha Christie-krimi, biztos vagyok benne, hogy jó volt, de abban a hitemben sem lehet megingatni, miszerint nem ez Agatha Christie legjobb könyve, sőt...

5.)Instagram – egy könyv, amelynek olyan szép a borítója, hogy muszáj volt kitennem Instagramra: Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten

Bár már van Instagramom, még sosem tettem fel rá képet, mint ahogy ezt fentebb is említettem. Viszont, ha ilyen szörnyű és jellememmel teljes mértékben ellenkező cselekedetre vetemednék, akkor ezt a könyvet tenném ki.

6.)Youtube – egy könyv, amit remélsz, hogy megfilmesítenek: Patrick Ness - Kés a zajban trilógia.

Ez a könyv egyszerűen fantasztikus! Úgy érzem, látnom kell filmen.


7.)GoodReads – egy könyv, amit mindekinek ajánlasz: Agatha Christie – ABC-gyilkosságok. 

Szerintem a Tíz kicsi néger a nyomába sem érhet. Ezerszer jobb, érdekesebb, és csavarosabb.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)