Ugrás a fő tartalomra

Benedict Cumberbatch



Sziasztok!

Szomorúan közlöm veletek a hírt, hogy nem nyugodhattok meg, ebben a posztban is Sherlock-kal találkozhattok, ha nem is abban a formában, ahogy az előző khm... ezerben. Oké, kevesebb volt, de értitek. Most Sherlock megtestesítőjéről írok, azaz Benedict Cumberbatch-ről.


Az alapok

Született: 1976. július 19., London
Szülei: Timothy Carlton Cumberbatch, Wanda Ventham (színészek)
Iskolái: Brambletye, Harrow, LAMDA
Foglalkozás: színész
Felesége: Sophie Hunter 

Szerepei

Miss Marple: Gyilkolni könnyű
Stuart: Visszapörgetett élet
Sherlock
A negyedik X
A néma szemtanú
Hawking
A nagy kvízválasztó
Vágy és vezeklés
A másik Boleyn lány
Utolsó utazás
Suszter, szabó, baka, kém
Hadak útján
Hobbit trilógia 
Star Trek: Into Darkness
12 év rabszolgaság

(És még sok más)

Ezt mondták róla

"Benedict ügyetlenke, édes, kellemes, udvarias; a legrendesebb fickó, akivel csak összehozhat a sors."
Mark Gatiss

"Benedict olyan, mint egy lenyűgöző, egzotikus élőlény, amikor színészkedik. Nem úgy néz ki mint egy átlagos fickó. Ritkán is játszik szokványos figurákat."
Steven Moffat


Ő mondta

"Ez csodálatos, köszönöm szépen. Ez szépen kiegészíti azt a blogbejegyzést amit tegnap olvastam véletlenül, és ami úgy írt le engem mint "lóarcú, seggnevű, merev és tehetségtelen" fickót. Most már vitatkozhatok az utolsó kettővel, mert kitüntettetek ezzel [Az Év Színésze díjjal], de mi a helyzet az első kettővel? Hát ja: lóarcom van és seggnevem, de nesze nektek - így születtem."

"Nagyon megtisztelve érzem magam. Sikerült igévé válnom, miszerint "megkámbörbeccseltem az Egyesült Királyság közönségét". Ki tudja, az év végére talán káromkodás is lehetek! Ez kész őrület és nagyon vicces és nagyon megitsztelő."


Érdekességek

1. A szülei szerepeltek a Sherlockban a Holmes-szülőkként
2. Az első szerepében mindenkin „uralkodott a színpadon”. Az iskolai karácsonyi előadáson ő volt József, és lelökte Máriát a színpadról, mert „túl sokáig adta magát elő”.
3. Eredeti hajszíne a vörös
4. Heterochromiája van











FORRÁS1
FORRÁS2

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)