Ugrás a fő tartalomra

The Tea Break Award - A Teaszünet Díj

Sziasztok!

Lassan egy hónap kihagyás után dicsőségesen térhetek vissza közétek, méghozzá Rékának köszönhetően, aki a Pepitakastély című blog szerzője, és nem mellesleg az egyik kedvenc bloggerem :)  Kezdjünk is bele!





A Teaszünet Díj - bár kevéssé vagyok otthon a bloggervilágban - úgy hiszem, a blogos díjak egyébként általam kedvelt tradíciójának felelevenítésére tett kísérlet, amit én maximálisan támogatok. A szabályok a következők:

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

Elsőként szeretném megköszönni Rékának, hogy jelölt erre a díjra! Hatalmas megtiszteltetés :)


"Az emberek ne tanuljanak egymástól. Minden egyéniség fejlessze a legmagasabb szintre saját képességeit, és ne próbálja valaki más képességeit utánozni."
Agatha Christie

(Tudom, hatalmas meglepetés: senki nem gondolná, hogy AC-t választom :D)

Réka kérdései: 

1. Melyiket szereted jobban, a kávét vagy a teát?

Már az első kérdéssel megfogtak :D Imádom a különböző teákat: a gyümölcsösektől kezdve a feketén át a zöldig, mégis... Kávésfanatikus vagyok. Igaz, tej nélkül ritkán iszom, csak ha tényleg fáradt vagyok, viszont naponta több főzetet képes vagyok egyedül meginni. (Szívinfarktus, hellószia) De az is igaz, hogy teát bárhol és bármikor képes vagyok inni, de ha kávéról van szó, akkor vagy az otthoni vagy a bolti jegeskávé, de olyan modern gépekből összelöttyintett kávé semmiképpen sem kell... 

2. Melyik a kedvenc social media felületed?

Én többnyire a facebookot használom, mert az mindenre jó: beszélgetni lehet rajta, olvasgatni, játszani... Viszont mostanában rákattantam az instagramra is (@illuziorombolo néven megtaláltok). Ezenkívül mást nem igazán használok, bár van snapchatem, twitterem meg még ki tudja mim. 

3. Mi a legnagyobb álmod, vágyad a blogoddal kapcsolatban?

Nem mondhatom, hogy nagyravágyó vagyok: a Mielőtt elmegyek-listámon (ami valójában egy túldramatizált bakancslista tele gyermeteg pontokkal) mindössze az ötven követés van megjelölve, azt viszont mindenképp szeretném elérni. Persze néha dédelgetek olyan hiú álmokat, hogy egyszer irányadó blogger lehetek, és az ajánlásaimat, kritikáimat annyian fogják egyszer olvasni, mint a Tekla könyvei című blogon, vagy éppen a Kitablarét, de mivel nem a legnépszerűbb és legmodernebb könyvekért vagyok oda, illetve a hírekben sem vagyok úgy otthon, nem hiszem, hogy valaha is lehetséges lesz akkora olvasótábort szereznem. (Ez talán nem is baj, nem is azért csinálom.)

4. Ha bármilyen szuper képességed lehetne, mi lenne az?

Azt hiszem, a gondolatolvasást választanám. Mivel folyamatosan azon töprengek, ki mit gondol rólam vagy éppen általánosságban min gondolkodhat, illetve rendszeresen felmerül bennem a kérdés, hogy normális vagyok-e, hogy ilyen meg olyan dolgokon tűnődve töltöm az időmet, szeretném tudni, mi van mások fejében. Talán akkor kevesebbet stresszelnék, és nyugodtabban élhetnék. 

5. Otthoni filmezés vagy mozi?

Alapvetően nagyon ritkán járok moziba, ugyanis untatnak a filmek: sorozatpárti vagyok. A hónapban ennek ellenére kétszer is voltam moziban (ezekről láthatjátok majd a később érkező bejegyzéseimet). Be kell vallanom, a moziélmény nem nekem való. Nemcsak önmagamat hozom kínos helyzetbe, hanem a többi nézőt is inzultálom, akár tudtomon kívül is, ugyanis én vagyok az a bizonyos személy, aki legszívesebben végigkommentálná az egész filmet. Egyszerűen nem bírom ki. Főképp, ha könyvadaptációkról van szó. 

6. Melyik országban, városban élnél szívesen?

Én Budapest közelében élek, ennek ellenére mindig is szerettem volna a fővárosban élni, legalább egy kis ideig. Ezenkívül szívesen élnék Németországban vagy Ausztriában, az előbbi esetében Berlin vagy München, az utóbbiéban pedig Bécs a nyerő választás. Angol nyelvterületen nem szívesen élnék, már csak a nyelv miatt sem. (Van nyelvvizsgám, ismerem is a nyelvet, de... Annyira nem az én asztalom. A németet viszont imádom, a magyar pedig... elég legyen annyi, hogy az a leggyönyörűbb, legcsodálatosabb nyelv az egész világon.)

7. Ki/mi az, aki/ami mindig inspirál és motivál? 

A környezetemben rengetegen. A szüleim mindig is támogattak mindenben, amit csak kitaláltam, Betti, a legjobb barátnőm folyamatosan ott áll mellettem, és bólogat, ha kitalálok valamit, és vannak még más barátaim is, akiket most nem nevesítenék, de sokat segítenek nekem, még ha nem is tudnak róla. 

8. Elkapott már a karácsonyi hangulat?

Egyelőre nem. Az osztályban volt már karácsonyi húzás, de még nem jött meg a kedvem a díszítéshez és az émelyítő karácsonyi dalokhoz. (Nos, ez utóbbihoz talán sosem fog.)

Az én kérdéseim:

1. Honnan jött az ötlet, hogy blogolni kezdj?
2. Mit gondolsz, mi a legnehezebb része a blogolásnak?
3. Melyik a kedvenc évszakod? Miért?
4. Milyen hobbijaid vannak a blogoláson kívül? 
5. Mi a kedvenc állatod?
6. Van tetoválásod? Mit gondolsz róluk?
7. Ki a példaképed?
8. Ha egy napig minden kérésedre igennel kellene válaszolniuk az embereknek, mi lenne az első, amit kívánnál?

Jelöltjeim: 
Nagy Bettina - mert tudom, hogy utálná kitölteni, pedig megérdemli
Készy semmiségei - mert a cikkei mindig felüdülést jelentenek számomra :)

Kívánok nektek még hosszú-hosszú évnyi bloggerkedést és sok-sok inspirációt! :)

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

15 dolog, amit csak az Odaát fanok értenek

Sziasztok! Mostanában méltatlanul hanyagoltam a Sherlockot és az Agymenőket is (oh, istenem, ne tudjátok mekkora bűntudatom van emiatt. még a 9. évadot sem láttam, pedig mióta kijött már!), viszont annál több időm volt az Odaáttal foglalkozni. Összeszedtem hát néhány dolgot, amit tényleg csak azok érthetnek, akik nézik a sorozatot, illetve amelyek kiakasztanák azokat, akik nem. Tulajdonképpen sírva rohannának szentelt vízért meg papért, hogy na akkor kezdődjék az ördögűzés, míg mi halálos nyugalommal várnánk, míg a két Winchester vagy a Pokol Királya meg nem jelenik reverendában. A szívetek mélyén ti is tudjátok, hogy nem túlzok...

Sherlock Holmes összes ingyen

Sziasztok!  A mai bejegyzésben szeretnék segédkezet nyújtani mindenkinek, aki Sherlock Holmes rajongó, és sajnos nincs lehetősége arra, hogy megszerezze Doyle eme gyűjteményét (Hogy ki adhatta el ezt a kincset, nem tudom, de ezúton is megragadnám az alkalmat, hogy köszönetet mondjak érte.) Ennek a második kötetét azonban már tényleg nem lehet sehol sem megtalálni, ami szerintem nemcsak engem kerget őrületbe. És az még csak hagyján, hogy egybe nem lehet megkapni ezeket a novellásköteteket, de önálló kiadásban sem fellelhető egyik sem. (Na jó, ez nem teljesen igaz: A sátán kutyája című ismert darabot meg lehet venni, de A félelem völgyét már nem, továbbá a Sherlock Holmes esetnaplóját és a Sherlock Holmes: Az utolsó meghajlást sem.) . Úgy sejtem, ilyenből akad bőven, ugyanis én speciel tűvé tettem az egész világot a Sherlock Holmes összes története I. című darabért, és így is egyetlen egy darabot találtam belőle, méghozzá antikváriumi példányt. Miután hónapokig gyötrődtem azon, h

100 kérdés TAG

Sziasztok! Most egy kimerítően hosszú és nehéz taggel jöttem, gondolván, szeretnétek megtudni rólam olyan információkat, hogy éppen mit hallgatok, vagy hogy láttam-e már szellemet. Ugye izgatottak vagytok? Én mindenképpen, hiszen soha nem akartam elárulni nektek, hogy három év múlva tizenkilenc leszek. (Hallom a döbbent kiáltásokat.)